Alt du skal vide om de nyeste tendenser inden for branded content i 2019

Branded content er en effektiv kommunikationsform for din virksomhed eller dit brand, fordi du gennem relevante historier kan skabe kontakt og varig relation til dine kunder.

Derfor har vi sammensat et interaktivt morgenseminar, hvor du gennem interessante talks får indsigt i, hvordan du bedst fortæller gode historier til din målgruppe. Og hvordan du bedst får dem ud at leve.

Til dette #AllerCPmorgenklog bliver du klogere på:

  • Hvorfor du bør lave branded content
  • Hvilke tendenser og megatrends der påvirker dine kunder og deres adfærd i 2019, og hvordan du indarbejder dem i dit indhold
  • Hvordan du arbejder strategisk og målrettet med dit content, så det virker efter hensigten
  • Hvilke fortælleformer der vil boome på de digitale kanaler i 2019, og hvordan du arbejder med dem
  • Hvad du skal overveje, når du laver video

Vi har samlet en række eksperter inden for forskellige fagområder, som deler ud af deres erfaringer og gode råd.

Efterfølgende lægger vi op til debat, hvor du får mulighed for at stille alle de spørgsmål, der dukker op på dagen.

Ligger du allerede nu inde med et spørgsmål til talerne? Så send det endelig til Katrine Naustdal på kan@allercp.dk eller skriv til os på twitter @Aller_cp. Eventets hashtag er #AllerCPmorgenklog

Tilmelding - OBS! Vi har lukket for flere tilmeldinger

Vi har lukket for flere tilmeldinger, men sign op til vores nyhedsbrev og bliv inviteret næste gang vi afholder morgenseminar

  • Tidspunkt: 29. januar 2019, Kl. 08:45 - 11:00
  • Adresse: Havneholmen 33, 1651 København V
  • Pris: Gratis
  • *Skal udfyldes

Talere

  • Anne Eskerod Borgstrøm

  • Aller Insight

Anne har beskæftiget sig med adfærds- og forbrugerstudier de sidste 15 år og har næse for hurtigt at opsnuse nye adfærdsmønstre, som har potentiale til at vokse sig større. Anne er mildt sagt optaget af medie- og forbrugeradfærd og er altid nysgerrig på omverdenen. Du vil blive præsenteret for fire megatrends for 2019, der fylder i danskernes liv lige nu.

  • Anita Daniel

  • Head of Allie Studio

Anita er ansvarlig for udvikling og produktion af tv/film/podcast/radio/stills. Allie studio er et nyt produktionsselskab i Aller Media, der både servicerer husets mange brands og bureauer samt hele det eksterne marked i Norden.

  • Maria Andersen

  • Kommunikations- og marketingansvarlig, Københavns Madhus

Maria er kommunikatør med speciale i madkommunikation, konceptuel PR, strategisk digital kommunikation og kampagneudvikling. Derudover har Maria siden 2010 arbejdet med strategiske samarbejder med influencers, hvilket hun jævnligt holder oplæg om til konferencer og hos organisationer og virksomheder.

  • Freja Eilertzen

  • Head of Social AllerCP

Freja er strategisk rådgiver indenfor sociale medier og digital kommunikation. Siden 2013 har Freja arbejdet dedikeret med digitale og sociale medier, blandt andet som underviser, som community manager i social-bureauet Untold, på webmediet Royalista.com i Allers innovationsafdeling og nu som Head of Social hos content marketing bureauet AllerCP, hvor Freja sidder med fingrene langt inde i maskinen både i forhold til strategi, content og annoncering.

  • Pernille Kleding

  • Senior content strategist/ Chefredaktør, AllerCP

Pernille er senior content strateg og chefredaktør i AllerCP, som er et af Danmarks førende content marketing-bureauer. Pernille brænder for branded content og vil indlede dagen med et par overskrifter om, hvorfor du som brand bør arbejde med content som en del af din marketingstrategi. Pernille er desuden moderator på dagens debat.

Agenda

  • 8:45 Morgenmad og networking
  • 9:00 Velkommen og introduktion
  • 9:10 Tendenser og megatrends 2019
  • 9:30 Sådan arbejder du strategisk og målrettet med dit content
  • 9:50 Disse fortælleformer vil boome på de digitale kanaler i 2019
  • 10:10 Det skal du overveje, når du laver video
  • 10:30 Debat
  • 10:55 Afrunding og tak for i dag

Det praktiske

Dette morgenseminar er beregnet til dem, der arbejder med content, og gerne vil vide, hvad man skal være opmærksom på i 2019, hvordan man arbejder strategisk med sit content, hvilke trends der optager danskerne lige nu, og hvordan man anvender det i sin kommunikation i hverdagen.

Ved eventuelt udeblivelse af eventet påløber der et no show fee på 250 kr.

Som gæst har du mulighed for at parkere udenfor Aller-huset. Sørg blot for at komme i god tid, og få en parkeringsbillet i receptionen. Hvis der ikke er ledige pladser, er det muligt at parkere ved Fisketorvet.

Om AllerCP

AllerCP og Aller Visuals er et content marketing-bureau og et filmproduktionsselskab. Vi udvikler kundemedier og content marketing til alle platforme og kanaler, så det er strategisk funderet, kreativt produceret og effektivt eksekveret.

Vi mener det, når vi siger ’Great Stories – Good business’. Den involverende historiefortælling og datadrevne marketing er to sider af samme sag, som i sidste ende giver salg og god forretning for vores kunder. Vi arbejder tæt sammen med blandt andet Matas, Netto, Spar, Næstved Storcenter, Silvan, Intersport, Lederne, Metroselskabet, SEAS-NVE, Bravida, Pillivuyt, BabySam og Det Danske Spejderkorps.

Følg AllerCP på de sociale medier for at blive opdateret på fremtidige events, nyheder fra huset og ledige stillinger.

Det Danske Spejderkorps

DET ER COOL AT VÆRE SPEJDER

Quooker

Quooker - En nemmere hverdag

Netto

Lancerings-kampagne for Premieur