Distributionsmulighederne i det danske medielandskab

Distributionsmulighederne for reklametryksager i det danske medielandskab har forandret sig. Og det har betydning for dine muligheder for at markedsføre dine produkter.

Derfor inviterer Aller dig til et morgenseminar, hvor du som annoncør kan blive inspireret til nye muligheder og fordelene ved at distribuere reklametryksager via magasiner og ugeblade.

Til dette morgenseminar bliver du klogere på:

  • Hvordan distributionsmulighederne i det danske medielandskab har udviklet sig, og hvordan det har indvirkning på prisdannelsen og alternativerne
  • Hvilke muligheder du har for fysisk distribution af dine reklametrykssager
  • Inspiration til gode kreative fysiske distributionskampagner
  • Konkrete cases, der har opnået succes med deres distributionskampagne
  • Alternative distributionsmuligheder

Ligger du allerede inde med et spørgsmål til talerne, så send endelig dit spørgsmål til Katrine Naustdal på kan@allercp.dk

Tilmelding

Mediedistribution

  • Tidspunkt: 20. februar 2019, Kl. 08:45 - 11:00
  • Adresse: Havneholmen 33, 1651 København V
  • Pris: Gratis
  • *Skal udfyldes

Talere

  • Tom Bang

  • Director, Commercial Partnerships Aller Media

Tom Bang er Kommerciel chef i i den tværorganisatoriske enhed, Kommercielle Partnerskaber i Aller Media. I Kommercielle Partnerskaber udvikler og bygger vi succesfulde partnerskaber med Aller Medias kunder og leverandører i tæt samarbejde Aller Media’s øvrige kommercielle afdelinger samt redaktionerne. Aller er førende i Danmark, når det gælder kontakt med kvinder, og samlet kan du nå ud til over 1,6 mio. læsere om måneden via Allers magasiner og ugeblade.

  • Kim Holten Larsen

  • Adm. direktør UBD

Kim Holten Larsen er adm. direktør i I/S Ugebladsdistribution, som blandt andet håndterer Aller Medias produkter til detailhandlen. Herudover leverer I/S Ugebladsdistribution en bred vifte af opgaver indenfor pakning, sortering, foliering og øvrig forædling af produkter. I/S Ugebladsdistribution distribuerer til ca. 5000 butikker og kiosker

Agenda

  • 8:45 Morgenmad og networking
  • 9:00 Velkommen og introduktion
  • 9:15 Mediedistributionsmarkedet i Danmark 2019
  • 9:30 Muligheder indenfor fysisk mediedistribution af reklametryksager
  • 10:00 Inspiration til fysiske distributionskampagner
  • 10:20 Afrunding og tak for i dag

Det praktiske

Dette morgenseminar er beregnet til folk der arbejder med markedsføring for brands der skal nå bredt ud med sit budskab, hvor det ville være interessant at kigge på de fysiske distributionsmuligheder for marketing materiale.

Ved eventuelt udeblivelse af eventet påløber der et no show fee på 250 kr.

Som gæst har du mulighed for at parkere udenfor Aller-huset. Sørg blot for at komme i god tid, og få en parkeringsbillet i receptionen. Hvis der ikke er ledige pladser, er det muligt at parkere ved Fisketorvet.

Om AllerCP

AllerCP og Aller Visuals er et content marketing-bureau og et filmproduktionsselskab. Vi udvikler kundemedier og content marketing til alle platforme og kanaler, så det er strategisk funderet, kreativt produceret og effektivt eksekveret.

Vi mener det, når vi siger ’Great Stories – Good business’. Den involverende historiefortælling og datadrevne marketing er to sider af samme sag, som i sidste ende giver salg og god forretning for vores kunder. Vi arbejder tæt sammen med blandt andet Matas, Netto, Spar, Næstved Storcenter, Silvan, Intersport, Lederne, Metroselskabet, SEAS-NVE, Bravida, Pillivuyt, BabySam og Det Danske Spejderkorps.

Følg AllerCP på de sociale medier for at blive opdateret på fremtidige events, nyheder fra huset og ledige stillinger.

Det Danske Spejderkorps

DET ER COOL AT VÆRE SPEJDER

Quooker

Quooker - En nemmere hverdag

Netto

Lancerings-kampagne for Premieur